Het updatecontract dekt alle gangbare zaken met uitzondering van*
- vragen over en linken met producten die niet tot de WKB-groep behoren;
- nieuwe installaties en herinstallaties van onze producten;
- installaties van nieuwe hardware/systeemsoftware zoals bv. printers, printerdrivers, service packs;
- opleidingsvragen waarvoor een antwoord terug te vinden is in de syllabus, de handleidingen of de FAQ;
- het rechtzetten van dossiers en de overname van gegevens van een foutief jaar of een foutieve periode;
- het converteren van dossiers;
- telefonische interventies via ISL;
- technische problemen;
- lay-outs of SQL-rapporten;
- het implementeren van nieuwe modules (bv. analytisch);
- de controle van bestanden voor elektronisch betalingsverkeer;
- consultancy m.b.t. wetgeving, boekingen, …
- consultancy m.b.t. aanpassingen in bibliotheken, bestanden, …;
- interventies en/of opleidingen ter plaatse.
* Wij behouden ons hierbij tevens het recht om bij excessief gebruik van de Service Desk, andere zaken uit te sluiten en over te gaan tot een interventie ter plaatse.