Het updatecontract dekt alle gangbare zaken met uitzondering van*
- vragen over en linken met producten die niet tot de WKB-groep behoren;
- nieuwe installaties en herinstallaties van onze producten;
- installaties van nieuwe hardware/systeemsoftware zoals bv. printers, printerdrivers, service packs;
- opleidingsvragen waarvoor een antwoord terug te vinden is in de syllabus, de handleidingen of de FAQ;
- het rechtzetten van dossiers en de overname van gegevens van een foutief jaar of een foutieve periode;
- het converteren van dossiers;
- telefonische interventies via ISL;
- technische problemen;
- lay-outs of SQL-rapporten;
- het implementeren van nieuwe modules (bv. analytisch);
- de controle van bestanden voor elektronisch betalingsverkeer;
- consultancy m.b.t. wetgeving, boekingen, …
- consultancy m.b.t. aanpassingen in bibliotheken, bestanden, …;
- interventies en/of opleidingen ter plaatse.
* Wij behouden ons hierbij tevens het recht om bij excessief gebruik van de Service Desk, andere zaken uit te sluiten en over te gaan tot een interventie ter plaatse.
Français
Nederlands